اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۳۴۸

هر تمرین برای ما یک مسابقه به حساب می آید

هر تمرین برای ما یک مسابقه به حساب می آید
گراهام پوترگفت: هر تمرین برای ما یک مسابقه به حساب می آید و شاگردانم با تلاش و زحمتی که می‌کشند نشان دادند که استحقاق شرایط بهتری را دارند.
۲۳:۰۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

نام باشگاه استرشوندس را با سامان قدوس می‌شناسیم،مهاجم ایرانی، سوئدی که با نمایش چشمگیرش نظر کی‌روش را جلب کرد و به تیم ملی ایران دعوت شد.

این روزها استرشوندس به لطف تفکرات مربی و بازیکنانش نتایج خوبی در لیگ اروپا کسب کرد.این تیم سوئدی در مرحله پلی آف لیگ اروپا گالاتاسرای و پائوک را کنار زد و و راهی مرحله گروهی شد.استرشوندس  در مرحله گروهی در جایی که هرتا برلین و اتلتیک بیلبائو حضور داشتند جواز صعود گرفت و حریف آرسنال شد.

اوسترشوندس که 6سال پیش در لیگ 4 سوئد تنها 500 هوادار داشت اکنون برای خود نامی در قاره سبز دست و پا کرده است.

گراهام پوتر مربی انگلیس استرشوندس در گفت‌وگو با رسانه های از یک سال پر تلاش و سخت در لیگ سوئد و لیگ اروپا سخن گفت: هر تمرین برای ما یک مسابقه به حساب می آید و شاگردانم با تلاش و زحمتی که می‌کشند نشان دادند که استحقاق شرایط بهتری را دارند.ما به یک فرهنگ  خاص از سوئد اختصاص داریم و می خواهیم نشان دهیم که راه‌های نرفته بسیاری در پیش رو داریم که می‌خواهیم با تلاش و کوشش فراوان برویم و به موفقیت برسیم.

وی در مورد اینکه آیا پیشنهادی از تیم های دیگر دارد گفت: بله.اما دوست دارم پروژه نا تمام را در اینجا به پایان برسانم و فعلا روی استرشوندس متمرکز هستم.

گراهام در مورد کیفیت بازیکنانش اظهار داشت: ما مجموعه‌ای از بازیکنان را داریم که در خدمت تیم هستند و برای هم و تیم تلاش می‌کنند.سامان قدوس و دیگر ستاره‌های از کیفیت بالای برخوردار هستند.

وی در پایان اشاره کرد که همکنون در آکادمی فوتبال باشگاه بازیکنانی از آفریقا و آسیا در حال پرورش هستند و شک نکنید آینده باشگاه را تضمین خواهند کرد.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین